برگزاری جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری معاونت بهداشتی در سال ۱۴۰۲
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری، امروز ۱۴ آبان ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت در سالن جلسات امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه آیین نگارش و مکاتبات اداری، امروز ۱۴ آبان ماه سال جاری با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت در سالن جلسات امام جواد ستاد مرکزی دانشگاه برگزار گردید.
در این جلسه مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت، نکاتی را در خصوص آیین نگارش نامهها و مکاتبات اداری ذکر نمود و بیان داشت رعایت اصول ایین نگارشی لازمه یکپارچه سازی مکاتبات اداری بوده و پیروی از یک الگوی ثابت در نامههای اداری ضروری میباشد.
وی ادامه داد مکاتبات اداری بیانگر هدف نویسنده از نگارش نامه میباشد و دقت در صحت مکاتبات، کوتاه و گویا بودن آن لازم و ضروری است.
همچنین در این جلسه در خصوص اشتباهات رایج و پر تکرار در مکاتبات اداری صحبت شد و بر توجه و اصلاح ان تاکید گردید.
در ادامه مهندس عباس دارایی بر استفاده از کلمات و اصلاحات فارسی در مکاتبات به جای کلمات بیگانه، اشاره کرد.
در پایان هر یک از همکاران نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.